Як успішно повернути товар:

  1. Переконайтеся, що термін повернення не перевищує 14 днів з моменту покупки.
  2. Збережіть товарний вигляд виробу та комплектуючих: заводські пломби та захисні плівки мають бути непошкоджені.
  3. Переконайтеся у відсутності пошкоджень: товар приймається лише без механічних дефектів, подряпин чи слідів використання.
  4. Підготуйте необхідні документи:
    • касовий чек або видаткову накладну;
    • банківську картку, якщо оплата здійснювалася нею;
    • документ, що засвідчує особу (державного зразка).
  5. Доставте товар до магазину особисто.

Дотримуючись цих кроків, ви зможете без проблем повернути товар.

Обмін і повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Зверніть увагу, що товари належної якості, які були у використанні, не підлягають поверненню продавцю, згідно зі ст.9 закону України "Про захист прав споживачів":

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.